ŽítNEJ

Aktuální kampaň od září 2023

plakatNové produkty se sloganem Dobrý skutek s chutí nahrazují žitné pečivo, princip a cíl kampaně zůstávají stejné – zákaznicí nákupem vybraných výrobků podporují chod charitního azylového domu korunou z každého prodaného kusu. 

Trojici výrobků burger s trhaným masem, věneček a kobliha s nugátovou příchutí bude vždy po měsíci střídat chléb, jádrový rohlíček a makový koláč. 

S kampaní se setkáte se s ní ve všech prodejnách Jizerských pekáren na Českolipsku.

 

 

 

Kampaň květen 2017 – leden 2022

Jizerské pekárny Česká Lípa zahájily v květnu 2017 kampaň ŽítNEJ, při níž uvedly na trh zdravější a přitom chutné pečivo žitný rohlík Otesánek, k němuž se na sklonku března roku 2019 přidal žitný Bochánek.

ŽítnejZ každého prodaného kusu pečiva přispívají zákazníci jednu korunu na provoz dvou Azylových domů Jonáš, na nákup protipožárních dveří, nových podlahových krytin, elektronického zařízení jako lednice či vysavače, rozšíření bezpečnostního kamerového systému nebo na uhrazení nákladů za vodné, stočné a především na financování provozu samotných azylových domů.

od května 2017 byly aktivity Charity Česká Lípa podpořeny částkou

582 221 Kč

„Každá firma by měla být ve svém regionu společensky odpovědná. Podpořit organizaci, která pomáhá lidem, je přirozená věc. Mnoho let jsme podporovali Charitu Česká Lípa každoročně jednorázovým příspěvkem. Cítili jsme však, že pravidelná měsíční podpora je pro sociální službu vhodnější a přínosnější.“

Roman Kozák, ředitel Jizerských pekáren Česká Lípa